Nawoord

Spreken in vergelijkingen opdat gij het nu wel verstaat.
Wat maakt de Bijbel zo mysterieus?
Het is geschreven in vergelijkingen opdat gij het niet verstaat!
En dat noemen wij het ‘’waarheidsboek’’?
Heeft U zich dat nooit afgevraagd?
Erflastig hebben wij dit vreemde boek zo’n 2000 jaar in onze genen vastgelegd.
Er zijn tientallen oorlogen door ontstaan en uiteindelijk hebben wij het door scheiding van Kerk en Staat maar naast ons neergelegd.
Doen we iets fout?
Na een studie van ongeveer 30 jaar ten aanzien van oude wijsheid over cyclische processen - die allen elkaars gelijke zouden zijn - kreeg ik een beter beeld over de vergelijkingen in dit ‘’Waarheidsboek’’ alsmede de oorsprong en de zin ervan.
Dit is mijn laatste poging om via dialogen de zin van de hedendaagse waanzin met elkaar te bepraten.
Laat mij hier één ding duidelijk zeggen.
Ik doe dit alles, omdat ik zelf erg blij ben met het weten dat het nooit anders had kunnen gaan en/of in de sterren beschreven stond en gun dat iedereen.

Siegfried Bok.


Voetnoot blog beheerder:
Siegfried is 12 november 2014 van ons heen gegaan.
Er zal beperkt gemodereerd worden op dit blog.
Er is een mogelijkheid tot inzending van uw eigen persoonlijke verhaal. Email dan uw stuk naar archiefbok@gmail.com en dan zal het archief team kijken of uw stuk de moeite waard is te plaatsen op dit blog.


Note augustus 2015: De eindtijd site is uit de lucht. Via deze link is de hele site in zip-formaat te downloaden. Uitpakken op de computer en double click op het bestand index.html.
Daarnaast staat op webarchive de eindtijd site gearchiveerd.

De DVD is online beschikbaar op het archief


dinsdag 8 juli 2014

Is het lot mij toch welgezind?




Beste mensen op dit blog.
Het mag voor een ieder wel duidelijk zijn dat mijn bizarre leventje mij tot op het bot heeft uitgekleed.
Het is tevens duidelijk dat mijn terukeer naar Nederland misschien wel de slechtste of misschien wel de beste stap was in mijn leven.
Zoals liefde en haat als twee-eenheid bij elkaar horen zo is het in dit geval ook.
En als ik dit op mijzelf projecteer - en dat doe ik - is er maar één gulden middenweg tussen beide en dat is het midden eren en bepaald niet zoals het Oosterse grapje van wat heet mediteren waarmee je o.a. je Egojasje oppoetst met de mantra “Ik ben goed die ik ben”. Dat maakt je schijnheilige en niets meer.
Als er dan ook maar iemand is waar ik misschien nog enige boosheid bij voel is het onze astrologisch geschoolde op het blogje Nico wel
Hij is al minstens 15 jaar een volgeling en was zelfs op het Niburu-feestje in Utrecht.
Gelukkig ken ik Nico en hij mij, dus kan hij er zelf - met mij - om lachen.
Maar hij had mij best iets eerder kunnen informeren dat “Nederigland” samen met “Amen Rika” de kankerlanden bij uitstek zijn die nu via de Bilderberg/Rothschild/ Rockefeller alliancie niet alleen de laatste oorlog op hun geweten hebben, maar ook het volk - ‘slands wijs ‘slands eer - bepalen.
Zoals voorzegd stond dat het aan het einde der dagen in stroomversnelling gaat zo is - iets wat men noemt - de tijdgeest hier in de jaren dat ik mij in het duister hulde in de binnenlanden van Portugal - onvoorstelbaar veranderd.
Hoe is het veranderd?
Heet kanker niet kwaad en aardig te zijn?
Is niet alles zo groot zo klein?
Was kanker niet een proces dat zich ontwikkelde als één van de organen deels faalden in hun functie en daarmee het leven rekte?
Is dat geen liefde of respect voor het leven zelf?
Mag ik dat vergelijken met onze Hollanditis mentaliteit van lief doen om lief gevonden te worden, waardoor je - zonder dat je het bewust bent - macht over de ander verwerft?
Maar als die “wel”gemeen”de liefde niet beantwoord wordt kun je er donder op zeggen dat billenklap krijgt om je vervolgen zwart wordt gemaakt richting anderen.
Als er dan ook maar één aspect is wat ik in deze paar jaar - terug in mijn geboorteland - heb mogen ervaren is het deze grote verandering wel, waar ik met liefdevolle armen werd ontvangen om - vaak als klusjesman - te worden gebruikt en zodra er één onvertogen woord of daad was brak de hel los.en werd ik via de tam tam de hel ingeprezen.
Over het prachtige complot wat kortgeleden leidde tot mijn wederom tot solo-zijn leidde had ik helaas ook al zo vaak meegemaakt dat ik daar al helemaal geen kopzorgen van had.
Dat het me nog bij geen vrouw gelukt is om alle gevolgen van - zoals het Bijbels beschreven stond - de zondeval te bespreken , die ook nu zijn hoogtepunt heeft bereikt is daarin wel zeer opmerkelijk.te noemen.
Het beeld lijkt wat dat betreft identiek als een hoogleraar tegen te spreken... zal ik maar zeggen.
Wat dat betreft ben ik wel enigszins jaloers op Nico, die bepaald veel slimmer is dan ik.
Het is immers als de gezegde “Wie niet sterk is moet slim zijn” nu we weten dat de vrouw - net als het Zwarte Gat 8% sterker is dan de man en dat het uitdijende deel van de kosmos daardoor de man laat dansen om “de nachtschade-vrouw”.
Hoop dat ik dit vreemde woord niet hoef uit te leggen in woordzuiverheid.

Sorry voor al die woordspelingen en al die volkswijsheden, maar na mijn grote uittreding t.a.v. de Bijbel waarin duidelijk verhaald wordt dat het woord zuiver zou blijven tot het einde der dagen is mijn beter zien van het woord zodanig veranderd dat ik het zelfs heel moeilijk vind om mijn teksten zo goed en zo kwaad mogelijk daaraan aan te passen.

Maar goed.
Wat mij nu tot bijna nulpunt-energie maakt en waardoor ik de laatste weken probeer me net staande te houden , terwijl ik al in gesprek ben met “de systeemdictatuur” of ik in aanmerking kom voor euthanasie.
Dit was wel de moeilijkste beslissing in mijn leven en aangezien ik totaal geen “eigen wil” meer heb en dit maakt het nog moeilijker om de hand aan mijzelf te slaan.
U mag - en dat meen ik oprecht - de vlag best in top hangen als U via de tam tam te horen krijgt dat ik “bij God in de Hemelen” ben.
Ik zou het meer dan vreselijk vinden als er voor mij een “treurwilgje” op mijn graf zou worden geplaatst, want ik ga mij - eenmaal in “God’s Huis” aanbeland zeker nog laven met “godendrank” zoals de monniken van weleer.
Nog erger zou ik het vinden om een serene begrafenis met koffie en gebak, louerkransen en prachtige speechen “Over de doden niets dan goed” zoals God ons dit ingefluisterd heeft.
Dat maakt ook dat ik - als ik een wens uitkomt - met stille trom kan vertrekken.  

Al met al verwacht ik natuurlijk dat in het Hemelrijk der Hemelen ook geëmancipeerde vrouwen zijn die dan net als ik ook Egoloos zijn , want God’s Huis is immers voor ons allen.
Dan krijg ik het zelfs nog beter dan de monniken van weleer.


12 opmerkingen:

  1. Beste allemaal,
    Velen hier op het blogje volgen wschl, met angst en beven het nieuws over het neerhalen van het neerhalen van het Maleisisch vliegtuig waar - volgens mij niet toevallig - zo veel Nederlanders in zaten.
    Dat de eindtijd-website van Xandernieuws liet al heel vroeg zijn stem horen dat het mogelijk om een fals flag aanval was dat werd geenceneerd door Amerika.
    Ook het laatste artikeltje [ http://xandernieuws.punt.nl/content/2014/07/Westen-verdraait-interview-separatistenleider-Kiev-houdt-gesprekken-met-piloten-achter ] bevestigd dit wederom.
    De onvoorstelbare hype [ sorry voor het woord] van de volkspropagandisten hier laat zien hoe wij zo simpel gebrainwashd kunnen worden.
    Is het toevallig dat beide astrologische kankerlanden in dit spel achter de schermen elkaars bondgenoten zijn [ waar ik al veel aandacht aan gegeven heb]
    Ik vrees dat vrijwel niemand beseft dat dit energetisch plaatje zijn burgers geestelijk beinvloed.
    Maar als U goed kijkt is ook hier - evenals Amerika - de kanker terminaal en dat houdt in dat ook hier de rijken dan wel steeds rijker worden , maar de armen steeds armer . Dat deze laatste groep steeds agressiever en geslepener worden richting de rijken lijkt me niet zo verwonderlijk.
    Hoe mijn ex-levenspartner Maria via false flag dit spelletje heeft gespeeld is slechts één voorbeeld ervan.
    Vele trouwe lezers hier beseffen hoe ik door deze "zondvloed' van uittredingen als naakte aap in het leven sta alhoewel ik er - mede door het "false flag spel" met de KNMG en Staat - flink wat centjes heb vergaard en er bepaald niet van geniet met allerhande luxe .
    Menigeen weet dat weet hoe ik destijds via een vrouw enerzijds meegetrokken werd in de alternatieve wereld en anderszijds mijn eerste diepe uittreding kreeg - veroorzaakt door huisvredebreuk - de Bijbel kreeg toegereikt van mijn al overleden zielen uit mijn stamboom .
    Het is - nu terugkijkend - precies het tegendeel van hetgeen normaal gebeurt als het water ons naar de lippen stijgt. Ik krijg uittredingen en anderen worden boos en aggressief.
    Velen kunnen nu - nu de verkankering van het systeem zijn hoogtepunt heeft bereikt - nog net het hoofd boven water houden door "het leugentje om eigen bestwil" dat heet " lief doen om lief gevonden te worden".
    Wat dat betreft is de "tijdgeest" hier in de tussentijd dat ik in Portugal vertoefde dan ook extreem veranderd in die zin dat "liefde en haat" een twee-eenheid lijkt te zijn geworden. Dat de vechtscheidingen onvoorstelbaar zijn toegenomen - alles is zo groot zo klein - is dan ook niet verwonderlijk.

    Kortgeleden zocht ik de vrouw op die in mijn leven die grote ommekeer te weeg bracht. Natuurlijk was dit mijn lot of lotsbestemming zoals dit voor iedereen geldt.
    Tot mijn grote verbazing leefde ze nog solo en kon me absoluut niet loslaten.
    Natuurlijk - zeg ik achteraf - was haar normale attitude van "lief doen om lief gevonden te worden" in haar beleven niet veranderd, want dit gaat enerzijds zo langzaam en anderzijds is het ook nog collectief.
    Ik -daarentegen - had nog slechts een overlevings-mogelijkheid met naast mij een "beschermengeltje" of chaparone.
    Wederom werd ik geconfronteerd met de vrouw die mij mijn uittredigen gaf en voor de zoveelste keer trapte ik in de val en ben haar nu dankbaar dat mijn laatste "glimlach van de dood" nu werkelijkheid lijkt te worden.

    Ben ik nu boos of dankbaar?
    Ach ...ik was toch degene die haar opzocht in dankbaarheid t.a.v mijn grote verandering in mijn leven en zocht het toch zelf op in de ijdele hoop dat ik hier nog even mocht zijn.
    Was het niet mijn wens dat ik zou vertrekken voordat de eerste bom zou vallen?

    Ik wens een ieder hier verdomd veel sterkte in deze barre tijden voor "kosmisch welzijn' voor een hierna nogmaals.

    Siegfried



    BeantwoordenVerwijderen
  2. p.s.
    Het enige waar ik nog - wel stompzinnig - mee worstel is of ik het via false flag vergaarde stinkend geld zoals gebruikelijk aan mijn kinderen zal geven of het terug te geven aan de Staat.
    Maar nu er meer en meer geld voor de zgn. defensie moet worden uitgegeven bereik ik hiermee - al is het een druppeltje op de gloeiende plaat - de burgers er allemaal voordeel bij hebben.
    Sorry voor mijn cynisme.
    Iederen weet iniddels wel dat alle banken gaan sluiten als het echte spel gaat beginnen en dat alles wat ooit zgn. van ons was zal worden gebruikt voor het goede doel dat heet "het kosmisch welzijn".

    Ik heb verder niets meer te zeggen.
    Siegfried.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Siegfried
    …. heb je laatste reactie op het blog gelezen en kan de vergelijking “zo groot zo klein” heel duidelijk terugvinden…..werkelijk in (bijna) álles…..
    Ik zeg bijna, omdat mijn verstand ook zo is gebrainwashed door de menselijke denkevolutie dat ik lang niet alles nog kan/wil zien…
    Het is inderdaad de wet van energetica (communicerende vaten)….in de ‘strijd’ naar gelijkheid.
    In de natuur gaat dit proces op een enkele aardbeving of windhoos na, verder geruisloos en zonder al te verstrekkende langdurige conflicten m.a.w. het is snel opgelost en weer in in-motie
    Bij de mensheid is dat een heel ander verhaal ,helaas….. of moet ik zeggen dankzij onze ‘denkhersenen’ die hun eigen vijandsbeelden vasthouden (geheugen in e-motie) na een dergelijk energetisch conflict.
    Hierdoor ontstaat een soort sneeuwbaleffect….. in vooral vurige boosheid op de ander met alle gevolgen van dien ,dat heeft de menselijke geschiedenis ons inmiddels wel verteld.
    Dat juist die vurigheid (energietoevoer) weer ‘noodzakelijk’ lijkt te zijn voor het energetisch ‘grotere plaatje’ ofwel kosmisch welzijn, is voor de meesten van ons een onoverzichtelijke ver van mijn bed show ….ook weer veroorzaakt door ons egoïstisch hokjesdenkend menselijk brein….met de verkalkte hersenbrug als oorzaak…zoals jij hebt ‘aangetoond’ en uitgebreid beschreven.
    Eigenlijk is het bijzonder te zien dat wij mensen al ons leven lang zoeken naar de werking van het perpetuum mobile… ofwel de ‘eeuwige beweging’ (zonder extra energietoevoer) en dat juist wij de éxtra energietoevoer lijken te zijn die het kosmisch perpetuum mobile laten ‘bewegen/leven.
    We zoeken dus naar een antwoord op een vraag dat onder ons neus lijkt te liggen als we het grote plaatje goed zouden kunnen bezien…..!?
    Tenslotte lijkt de ‘energetische strijd naar gelijkheid’ in de snel toenemende brandhaarden in de wereld zich uit te breiden als een lopend vuurtje waardoor het er alle schijn van heeft dat direct of indirect alles zal ‘branden’.
    Die gedachte alleen al verstoord mijn eigen ‘stofwisseling’…om maar met een ‘grapje’ te besluiten….
    Alfonsus.

    Ach ja Fons,
    Energetisch is het natuurlijk een onvoorstelbaar beeld en het is Bijbels niet voor niets beschreven als zondeval dat leidde tot de eMANcipatie van de vrouw.
    Als ik kijk in de dierenwereld en/of de menselijke tijd die ver voor ons ligt was de man degene die - behalve voor eten zocht voor hun vrouw en kroost ook nog bescherming gaf in de nacht zijn de rollen nu haast omgekeerd en staat de man op het tweede plan.
    Max Dendermonde schreef niet voor niets "Als de mensen dieren waren zag de wereld er anders uit". Maar voor mij zijn de mensen nu juist weer beestachtig geworden en lopen de mannetjes veelal zielloos rond en heeft de vrouw de broek aan.
    Mede daardoor is het voor velen hummen in het thuis om niet vermorzeld te worden in eindeloze vechtscheidingen vanwege een zo spiegelbeeldige erflast van beide.
    Ach...
    Dit onderwerp is al veel vaker ter sprake gekomen .
    Als ik nu om mij heen kijk zijn zij die dit alles onderdanig ondergaan [ bewust of onbewust] nog het beste af en genieten ze nog van een behouden thuis.
    Helaas is mij dit niet gegeven daar ik "dat leugentje om eigen bestwil" niet meer kan opbrengen of niet lang kan volhouden.

    Ik scheef hier al eerder met enig cynisme richting mijzelf "Ik had liever gehad dat ik homo was geworden" .
    Als ik nu de steeds aggressievere sex-reclame een steeds groeiende vetpot is geworden lijkt menigeen te roepen dat het hem of haar niets doet. Maar het is en blijft wel "geestdodende reclame" , die onbewust heel diep op ons inwerkt.

    Is zo langzamerhand niet alles "leugen en bedrog" en "lief doen om nog maar lief gevonden te worden' wat de klok slaat?

    Laat mij stoppen.
    Alles - maar dan ook alles - is al 1000 keer herhaald en 99% kijkt nog steeds door een roze bril gevuld met onverwoestbare e-motie , hetgeen onze dood in de pot wordt.

    S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fons,
    Mag ik nog effe terugkomen op jouw reactie, want zoals gewoonlijk vergat ik de essentie weer ten aanzien van het grote geheel.
    Dat ik het vergat is hoe ik nu nog struggel met de vrouw , die de omkering in mijn leven deed geven.
    is het niet de "zondeval" die in de loop van duizenden jaren het kosmisch yin en yang tot gelijkheid deed veranderen?
    Zo zie ik het althans .

    Siegfried

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat me ook nu weer opvalt is wel dat vrouwen hier op het blogje niet of nauwelijks hun gezicht laten zien en dat terwijl zij toch geeMANcipeerd zijn en mede door hun overmacht t.o.v. de man bepaald niet op hun bekkie gevallen zijn.
    Wat me tevens opvalt is dat niemand hier - mannen dus - openlijk durft te praten hoe zij hun relatie en zeker over de basis van het man/vrouw beleven "seks" openlijk durven te vertellen.
    Ik vind dit mede zo vreemd omdat de geestdodende reclame totaal niet schroomt om dit onderwerp te misbruiken.
    We doen dan wel alsof we openhartig zijn, maar als "het puntje voor paaltje " komt is dit wel heel moeilijk.
    Dat er momenteel momenteel zo veel vechtscheidingen zijn is hier al veelvuldig besproken en eveneens hoe de erflast voor mannen en vrouwen zo extreem verschillen eveneens.

    Kent U de gezegde "Geboren worden en dood gaan zijn individuele gebeurtenissen en in die tussenfase is het saamhorigheid",
    Maar zijn beide wel de grootste gevechten die wij tijdens ons leven meemaken.
    In het zien dat alle cycli elkaars gelijke zijn kan ik slechts verzuchten dat wij nu als collectief van mensen begonnen zijn aan de laatste fase van ons leven.
    Persoonlijk zou ik het - menselijk gezien - normaler vinden dat we in deze bizarre tijd en wetend wat komen gaat eerder bij elkaar zouden schuilen, maar helaas is het tegendeel waar.

    Om met Fons te spreken die een relatie tussen twee mensen ziet als een soort scheikundige reactie tussen positieve en negatieve atomen - zo zie ik het ook - is de vrouw als gevolg van die eMANcipatie met gelijk geworden aan de man [ kan niet zeggen positief of negatief ] en kijkend in het groot zal dit leiden tot de verstoffeling van alles wat is.
    Werd dat niet nagelaten als "Uit stof zijt gij geboren en tot stof zult gij wederkeren"?

    S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste allemaal,
    Het is nu - denk ik - meer dan duidelijk dat we aan het begin van het einde zijn aangekomen.
    Over de emancipatie met al zijn relatieveranderingen ten spijt moet mij nog even iets van het hart.
    Toch is het de vrouw die mee ging doen aan het werelds spel wel degene die het oneindig bewegen - en of het hiernanogmaals - heeft gecreeerd.
    Het klinkt zo bizar , maar dit is wel de realiteit.
    Zucht.
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoewel ik wel vaker emails krijg van allerhande mensen dan normaal - vooral reagluurders - die nu wel door krijgen dat de WO III in verre staat van "vorderingen" maakt en het gros van de mensen prachtig gebrainwashd blijven dat Rusland de oorzaak is laat zien hoe geniaal het spel van de Illuminati werkt.

    Onderwijl is mijn zoektocht naar mijn laatste "Glimlach van de dood" zo goed als afgerond en lijkt een bizar einde te krijgen.
    Kom zeer binnenkort met het laatste verhaal voordat ik naar de 7-de hemel verhuis.
    Siegfried

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Terwijl ik bezig was met mijn zoveelste afscheid van het blogje nu het hele verhaal met de dag meer handjes en voetjes heeft gekregen kwam Armand langs met de leuke perciflage op de new world order met een linke over de nu ontmaskerde Jew World Order
    Haha, Siegfried, het toeval speelde me onderstaande link in de handen…je voorouders zijn ontmaskerd, Heb ik weer wat te lezen vanavond.
    http://www.mikroland.nl/bahlmann/The-Jew-World-Order-Unmasked-by-ZionCrimeFactory.pdf
    Stond er niet geschreven dat we aan het einde der dagen alles zouden hervinden?

    Namens Jnana
    Siegfried

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als er één ding is wat ik absoluut niet snap is het wel dat trouwe reageerders en reaguurders zo'n groot probleem lijken te hebben als ik ze verteld dat dat mijn taak als mens - geldt feitelijk voor iedereen op een andere manier, want twee stambomen die hetzelfde zijn is utopia - erop zit verbaast me enigszins.
    Heb ik dan echt nog meer in mijn pet en/of kan ik U allen nog meer "bevredigen' met iets dat U berusting geeft met vertellen dat alles - en dit geldt voor iedere ziel - perfect is?
    Om het kort en krachtig "vulgair ' te zeggen, ben ik "uitgeluld".
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben bezig met mijn afscheids-speech op dit blogje , want vgl. mij heb ik alles al gezegd over mijzelf en de wereld.
    Het zal U niet veel nieuws brengen , "frappez toujour" maakt ongelovigen misschien nog gelovig.
    S.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Terwijl ik de laatste hand leg aan "mijn afscheid van het trenendal des levens" kreeg ik vanmorgen dit prachtige gedicht van Raimond , hetgeen nadeloos aansluit op hetgeen ik het beleef.
    Het enige verschil is dat ik geen wijze ben , maar door schade en schande iets wijzer werd dooe mijn doodgewaande stamboom-ouderen.
    S.

    Nooit heeft de Wijze een eigen hart.
    Hij maakt het hart van alle stammen tot zijn eigen hart. .
    Wie goed is vindt hij goed. .
    Wie niet goed is vindt hij net zo goed. .

    Zo verkrijgt hij het goede.
    Wie eerlijk is gelooft hij. .

    Wie niet eerlijk is gelooft hij ook. .
    Zo schept hij het vertrouwen. .

    De Wijze, in de wereld, .
    neemt alles, ontvangt alles, .

    om zo het hart te zijn waarin de hele wereld zich verzamelt. .
    De honderd stammen richten hun oren en ogen tot hem. .
    Aan allen schenkt de Wijze zijn kinderlijke glimlach.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De paus heeft in zijn motu proprio waarin hij ondermeer steldt dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn/haar daden en iedereen dus ook de zittende macht prive kan worden aangepakt het eindbericht toch reeds gegeven ?
    Ook is er inmiddels een beweging op gang die wel onderbouwd "Babylon is Gevallen" uitdragen. verder loopt alles volgens (Siegfried's) plan en zie je het op alle fronten instorten.
    Hoe ik me daar bij voel......ach ja om kort te zijn ...om gek van te worden !

    BeantwoordenVerwijderen